Sociale medier

Skal I være på Facebook, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Google+ og alle de andre?

Er sociale medier noget, der skal tages alvorligt? JA

Eller noget, man kan overlade til en tilfældig studentermedhjælper at klare? NEJ

Virksomheder, der kun består af virtuelle netværker, handles for milliarder, så mon ikke også din virksomhed, stor eller lille, øger sin værdi ved at have bunker af ”Followers” og ”Likes” på de sociale medier?

Hvis du vælger, at de sociale medier ikke skal håndteres som venstrehåndsarbejde, skal der lægges en strategi for dem på højeste plan:

Hvor skal vi være til stedet og hvorfor?
Hvem lægger hvad ud hvornår?
Hvad gør vi, hvis nogen skriver grimt om os?
Eller vi kommer ud i en veritabel shitstorm?

Få lavet en strategi for din virksomheds ageren på de sociale medier og få lavet en detaljeret handlingsplan for opdateringerne, så det bliver gjort! Og hvis du ikke tror, at I får det gjort, så få nogen til at gøre det. Start for eksempel med at kontakte Drømmefabrikken og høre, hvad vi kan tilbyde.