Man forbavses over, hvor lidt danske virksomheder bruger muligheden for at få omtale i medierne. Men det kræver altså, at man har en god historie. Det nytter ikke at skrive ud om, at spagnumposen har fået nyt design. Er der derimod kræset for et godt blomsterfoto og en informativ tekst, er der gode chancer for spalteplads. Medierne har ikke de store budgetter til flot stylede fotos. Derfor tager mange faktisk imod en god historie med kyshånd. Vi påtager os både at opdyrke historien, skrive den og formidle den til relevante medier med tilhørende billeder.
Tilbud på pressekit
Overlad blot hele arbejdet til os:
Pris i alt ekskl. moms kr. 6.000,-
Overvej at få sat din PR-indsats på skinner med en plan for det kommende år. Kontakt Helle Lundsgaard på hl@drommefabrikken.dk og hør nærmere.
Grænserne mellem reklame og PR bliver mere og mere flydende. Mange virksomheder udgiver egne kundemagasiner, der kan måle sig med mange ”rigtige” magasiner. Til gengæld er redaktionerne på de ”rigtige” magasiner blevet mere lydhøre over for at samarbejde med erhvervslivet på mange områder.
Det er dog stadig en udbredt misforståelse blandt mange virksomheder, at man kan ”få indrykket en pressemeddelelse en bestemt dag”. Desværre - sådan spiller klaveret ikke, hvis vi skal bevare mediernes troværdighed (og det skal vi). Hos Drømmefabrikken vil vi meget gerne rådgive dig om, hvornår dit budskab egner sig til en pressemeddelelse – og hvornår du må betale for at indrykke det i form af en annonce.